Mariana Sörlin

2012-05-24
21:27:14

Lovely Day!
Vilket väder det har varit idag, underbart. :) Vi käkade lunch lite tidigare än vanligt idag. Sen packade vi in oss i bilen & åkte mot Tomtebo för att plocka upp Nina, Penny & Signe innan vi begav oss mot Gamlia. :) Det fanns lite & inga djur att kika på, men vad gjorde det?! Vi letade bara upp den perfekta gräsplätten istället & väntade in kompisarna & deras fina mammor. :) Efter några timmars bus & surr var det dax att rulla vidare till Svärmor för årets första middag ute i solen. :) ♥ Vi har haft en kanon dag i underbart sällskap, det tackar vi för. :) Efter ett ex antal timmar i solen utan solskyddsfator trodde jag faktiskt att jag skulle va rödare än trafikljuset själv. :P Men jag klarade mig faktiskt riktig bra. :) Nästa gång ska jag va väl förberedd med solkrämer åt både mig & Didde.
Didde bär stolt upp Alwa-lii´s snygga mössa. :)
Det finns massvis med fina bilder från dagens utflykt till Gamlia här på Ninas, Jessikas & Emmys blogg. :)

Kramar /Mariana

Kommentarer:

Fina bilder, tack för idag :).

2012-05-24 @ 22:14:01

Tack för idag!

(vad gör min hand på bilden...haha)

Underbara bilder :D

2012-05-24 @ 22:36:53

HAHAA sötnos :P

Jag läste ju till å med ditt inlägg HELA, men utan att reflektera över de :P thihi!

Men NU finns det iallafall bilder uppe :D

Den är super god å jag tror den blir en hit till hösten! :D

Jag gillar den vanliga havredrycken bäst ^^

Men det är synd att dom hela tiden höjs i priset :(

2012-05-24 @ 23:38:28
#4: Emmy

Så fina bilder :-))

Hoppas nästa vecka bjuder på samma väder!

2012-05-25 @ 22:27:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: