Mariana Sörlin

2012-05-25
15:58:06

Happy
Idag fick vi äntligen det efterlängtade brevet angående dagisplats. & till min stora förvåning hade Didde kommit in på vårt 1:a hands val, kan lova att min haka föll hela vägen ner till backen. :D Jag var helt säker på att vårat hjärtegryn inte fått nån plats då vi inget hade hört. Vi hann bara till Holmsund för att käka lunch med finaste Emmelie & Mia då mäklaren ringde med goda nyheter. Det är en kille som vill köpa lägenheten, papperna skrivs på måndag. :D Underbart! Hoppas bara han inte ändrar sig i sista minut. Jag har även fått mig lite egentid med mitt lilla hjärtegryn för första gången sen operationen då Steve jobbar em/natt. :) ♥
Kramar /Mariana

Kommentarer:
#1: Larsdotter

Grattis Didde!! :)

2012-05-25 @ 21:35:05

Förlåt att jag inte svarade på sms men hade besök och massa bus. Och när jag väl skulle svara hitta jag inte mobilen , haha den är inte funnen än men ska leta den.

Men vad kul att han fick en plats, men blir de inte jobbigt om ni bor på ersboda? kan ju söka där med och får ni en plats på ett dagis där är de ju bara att byta. Annars vara kvar på Haga :).

2012-05-26 @ 09:31:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: