Mariana Sörlin

2012-05-29
21:27:27

Komsi komsi skattepengar.
När vi var på Expo igår hittade Steve en skit frän tavla på en hund. Man skulle nästan kunna tro att det var Bubben som stod modell. :P Självklart fick den följa med oss hem. :D Men den åker inte upp på väggen då vi snart ska flytta. Det slog mig nyss att skatten snart dyker upp på våra konton & då blir det Ikea för hela slanten. :D Jag är sjukt peppad även Steve & hur ofta händer det att mannen i huset längtar efter en tur till Ikea?! Man brukar bara höra en massa pust & stön så fort Ikea ens nämns haha.
Idag klev vi upp lite tidigare än vanligt & då menar jag inte vid 6-7 tiden. Utan vid 8, bara för att vi skulle hinna storhandla innan jag var tvungen att trampa iväg på p-möte & sen vidare till jobbet. :) Nu sitter jag äntligen hemma & känner lugnet i soffan medans jag spanar på Ikeas hemsida. :)

Kramar /Mariana

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: