Mariana Sörlin

2012-09-01
20:43:58

Lördag.
Idag levde jag i tron om att jag hade köpt mig 2 gröna sköna & superfina tröjor. När jag stolt skulle visa upp dom fick jag allt höra att en av dom var grå. Haha! Tydligen är jag färgblind & i behov av glasögon. ;) Innan vi mötte upp Emmelie, Jonas & Fisan på Bowlinghallen hann vi hjälpa Jessika & Daniel med flytten en snabbis. :) Eller hjälpa & hjälpa, jag lekte med Alwa-Lii & Steve fick bära. ;) Självkart spöade jag skiten ur alla på bowlingen då jag vann båda rundorna. Även lilla Fisan klådde en viss Jonas. :D Med hungriga magar åkte vi till Taormina för att käka, något vi aldrig gör om fler gånger. Vi fick vänta en evighet på menyn & en evighet till på maten. Mitt betyg blir 5 bajskorvar & 7 flugor! Portionerna var små, Findus pasta alfredo smakar mkt bättre än deras Carbonara, köttet var smaklöst & torrare än en möglig limpa. Vi fick heller inget kvitto på den dyra maten eftersom dom inte kunde slå in den i kassan. Någon annan hade visst käkat på vårat bord innan & betalat, haha!

                                                                                                       Puss 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: