Mariana Sörlin

2012-09-03
22:08:54

Strålande sol & bus!
Efter lunchvilan skyndade vi oss på med kläderna & traskade iväg mot Ufo lekparen där vi mötte upp Therese, Elvis & Charlie. :) Vi dukade fram kaffe & Mums mums, ställde ifrån oss vagnarna sen vart det bus för hela slanten. :) Efter en stund kände vi att en kopp kaffe & gobit skulle sitta som smäcken på häcken, när vi kom tillbaka till vårt fint dukade bord var det inte så fint längre. Någon lömsk liten lus hade gjort inbrott i vår Mums mums förpackning & ätigt upp allihopen. Där stor vi som några fån med hakan ner till backen & glodde på den tomma förpackningen. Vem sätter sig ner & käkar upp någon annans fika, lämnar förpackningen & alla värdesaker?! :P Jag hade nämligen min Iphone liggandes där alldeles synligt & i skötväskan hade jag börsen med över 1000kr i. Som tur var fick vi oss iaf en kopp kaffe & ett väl utfört detektivarbete av Elvis. :) Men någon tjuv fångade vi inte.. Jag är fortfarande i chock & väldigt sugen på en Mums mums!


                                                                                                                       Puss
 

Kommentar:
#1: Therese

Erkänn att det var du? ;) hihi

2012-09-04 @ 07:10:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: