Mariana Sörlin

2012-09-04
19:02:20

Vi är inga morgonmänniskor, punkt!
Igår bestämde jag mig för att jag & Didde skulle kliva upp extra tidigt & hoppa på bussen. Så jag skulle hinna lämna några prover på NUS innan jag mötte upp älsklingen för att lämna över Didde. (Vi jobbar nämligen bara några meter ifrån varandra & idag slutade han samma tid som jag började) Min supersmarta idé sket sig redan när vi försov oss, missade rätt buss & hoppade på fel. :P Så vi fick minsann hoppa av på vasaplan & halvspringa till jobbet. Haha! Men jag tänker minsann göra om & göra rätt på torsdag då jag har min lediga dag denna vecka. Jag kan väll för tusan inte misslyckas med att lämna proverna som doctorn kräver när jag har en hel dag på mig. ;) Eller?! Arbetsdagen avslutades iaf med ett P-möte där jag fick höra att min lön var alldeles för dålig.. Som om jag inte visste det. :P Men har jag turen på min sida blir det en extra ponus på min löneökning lite senare i år. :) Vilket gillas! Efter en dag som denna är min hjärna helt veck. Så jag lämnar denna värld & sjunker in i en av böckerna som kom igår. "En man som heter Ove" av Fredrik Backman. :) ♥ Följer ni inte hans blogg tycker jag att ni ska börja göra det på momangen, så de så. 
 
http://fredrik.cafe.se/
 

 
                                                                                                         Puss!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: